Natuur en ik

Deze collage geeft weer dat de dingen die ik belangrijk vind voor een groot deel in de natuur te vinden zijn.

De faalangstest ingevuld.

  1. Vraag ik me af hoe anderen over me denken? Nooit ++ , vaak – (0)
  2. Word ik overvallen door paniek als ik denk aan wat ik moet doen? Nooit ++, vaak – -(-)
  3. Voel ik me waardeloos als iemand kritiek op me uit? Nooit ++, vaak – -(0)
  4. Hoe voel ik me bij mensen die succesvol zijn? Op mijn gemak ++, erg onzeker – – (-)
  5. Zie ik op tegen taken die ik op me genomen heb? Niet ++, erg –  -(+)
  6. Geniet ik van het proces, los van het resultaat? Heel erg ++, helemaal niet – -(++)
  7. Stel ik taken uit? Niet ++, lang – – (0)
  8. Hoe denk ik over mezelf als iets niet lukt of anders gaat dan ik bedacht had? Nog steeds positief ++, erg negatief – –  (+)
  9. Laat ik me weerhouden dingen te doen door faalangst? Niet ++, heel vaak – -(+)
  10. Droom ik over falen en tekort schieten? Nooit ++, heel vaak – – (+)

De vorige keer dat ik de test invulde had ik één plusje als hoogste score. Nu vier plusjes, en één dubbel plus! Ik merk dat ik losser kom van eigen en andermans oordeel.

Opdracht voor de volgende keer: een april-agenda-omslag ontwerpen.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

