Euroshopper

Zo vernieuwend vond ik het onlangs ingevoerde ontwerp van de Euroshopper -verpakkingen! Ik vond de gestileerde afbeeldingen mooi, en keek er graag naar. Ik begon ze te sparen zonder te weten waarvoor. Een idee werd geboren: maak er een winkelmandje van. Bij de Albert Heyn – supermarkt een mandje te leen gevraagd, en dat als mal gebruikt. Voor het eerst met papier maché gewerkt. Het viel me tegen. Maar aleen wat betreft de tijd die het in beslag nam. Het bezig zijn was heerlijk, en het resultaat mag er zijn. Zie daar, en daarmee is de opdracht van gisteren vervuld:        

Volgende opdracht: voor het laatst iets zeggen over mijn boek-van-de-maand.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

5 reacties op Euroshopper

  1. jolente zegt:

    Leuk hoor! Mooi zo in het zonnetje😀

  2. Rivkeh zegt:

    Die is leuk!! Straks heeft de AH ook een nieuw design winkelmandjes!

  3. Miriam zegt:

    Goed idee! Zou ik je foto kunnen gebruiken bij een artikel over euroshopper op nrcq.nl?

  4. Pingback: Eruoshopper Revisited | Katrien Ruitenburg

Geef een reactie

