Duur of goedkoop

Ik laat twee kunstwerken zien die nogal in prijs verschillen. Daarmee vervul ik de vorige opdracht. Aan de lezers de vraag te bepalen welk werk het ‘goedkope’ en welk het ‘dure’ is. In mijn volgende bog zal ik vertellen wie de makers van deze schilderijen zijn, en iets over de prijs. Dat is de volgende opdracht. En nu is het aan jullie!

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

2 reacties op Duur of goedkoop

  1. Thea Kwant zegt:

    Volgens mij is de linkse niet het duurst hoewel ik die wel het mooist vind.

  2. Pingback: Imaginaire Economie | Katrien Ruitenburg

Geef een reactie

