Tafel

De opdracht was: de buitentafel laten zien die ik niet kon weggooien, en die nu weer bruikbaar is. Een waardevolle, geldbesparende actie!

In mijn vorige blog had ik het over de kunstenaars Elske Cremers en Leo Pruijt. Ik heb nu geleerd hoe ik in mijn tekst een link kan opnemen. Met dank aan de schrijfster van het creatieve blog l’heure bleue. Wie gemakkelijk naar de websites van de kunstenaars wil, kan dat doen via mijn vorige blog. En daar kom je weer via de link een paar regels hierboven!

Volgende opdracht: iets vertellen over het boek-van-de-maand.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Tafel

  1. lheurebleue zegt:

    wat een mooie, vrolijke tafel!
    en de links werken!

Geef een reactie

