Kunstenaarsafspraakje

Opdracht voor vandaag: verslag doen van het kunstenaarsafspraakje van deze week. Ik heb een tentoonstelling bezocht van houtsculpturen en schilderijen. De sculpturen van Leo Pruijt heel fijnzinnig en uitgewerkt, de schilderijen van Elske Cremers op groot formaat en met grove penseelstreken. De tegenstelling maakte, wonderlijk genoeg, dat beide soorten werken tot hun recht kwamen. 

Links ‘Broertjes’van Leo Pruijt, rechts ‘Giraffe 2’ van Elske Cremers.

Ik heb op de prijzen van de kunstwerken gelet. Zowel een Pruijt als een Cremers was te koop voor €325,-. Ik weet bijna zeker dat de houtbewerking veel meer tijd in beslag neemt dan het schilderen. De prijs van het werk is dus niet direct gekoppeld aan de eraan bestede tijd.

Op www.dooreen.com staan verschillende dingen van mij te koop, onder andere deze tas.

Volgende opdracht: de buitentafel laten zien die ik niet kon weggooien, en die nu weer bruikbaar is. Een waardevolle, geldbesparende actie!

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

2 reacties op Kunstenaarsafspraakje

  1. Pingback: Tafel | Katrien Ruitenburg

  2. Pingback: Thee-koppen | Katrien Ruitenburg

Geef een reactie

