Niet meer ‘waardeloos’

Weer waardevol: 5 kaarten.

  1. Lezen
  2. Te duur
  3. Kijk
  4. Beeldenstorm
  5. ‘Mijn’ poppetje

Opdracht voor vandaag: de kaarten laten zien die ik bewerkt heb. Een idee van Jenny de Bode van Creatief Contact (http://jennydebode.ning.com/photo/lavendeltheezakje-1?context=user). Ze maakte nieuwe creaties van kerstkaarten die ze niet verstuurd had, door ze te bewerken met verf en pen. Ik heb iets dergelijks gedaan met kaarten die ik niet mooi genoeg vond om te versturen, maar die ik toch bewaarde. Omdat je iets wat in principte bruikbaar is, nu eenmaal niet zomaar weggooit😉 . Geweldig leuk om te doen. In dit geval had ik voordeel van de gegeven opdracht: ik móest wel aan de slag, ook al had ik geen idee waar het heen zou gaan. Hierheen dus. De kaart met de uil heeft de tekst ‘dan zie je meer’. Eerst had ik die letters weggeschilderd, maar daarna heb ik de verf er weer afgekrast. Met mijn gestempelde letters ‘Kijk’ werd dat een geheel.

Van Ingrid Slaa kreeg ik de tip om www.seesle.nl te bezoeken: een online marktplaats voor kunst. Prachtig werk is er te zien. Voorlopig blijf ik bij www.dooreen.com.

Volgende opdracht: iets zeggen over reclame en kunst.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Niet meer ‘waardeloos’

  1. lheurebleue zegt:

    Beste Katrien,
    Hier kan je vinden hoe je een link kan invoegen: http://www.doede.net/wordpress/links-toevoegen-in-een-bericht-of-pagina-in-wordpress/
    dus: in de editor de tekst (bijvoorbeeld Creatief Contact) markeren, op het linkicoon klikken en de url toevoegen. succes!

Geef een reactie

