Faalangsttest

Faalangsttest ingevuld eind februari (3 maart 😉 ):

  1. Vraag ik me af hoe anderen over me denken? Nooit ++ , vaak —                                       0
  2. Word ik overvallen door paniek als ik denk aan wat ik moet doen? Nooit ++, vaak – –    –
  3. Voel ik me waardeloos als iemand kritiek op me uit? Nooit ++, vaak – –                            –
  4. Hoe voel ik me bij mensen die succesvol zijn? Op mijn gemak ++, erg onzeker – –       – – 
  5. Zie ik op tegen taken die ik op me genomen heb? Niet ++, erg –  –                                     –
  6. Geniet ik van het proces, los van het resultaat? Heel erg ++, helemaal niet – –                +
  7. Stel ik taken uit? Niet ++, lang – –                                                                                             –
  8. Hoe denk ik over mezelf als iets niet lukt of anders gaat dan ik bedacht had? Nog steeds positief ++, erg negatief – –                                                                                                      0
  9. Laat ik me weerhouden dingen te doen door faalangst? Niet ++, heel vaak – –                 –
  10. Droom ik over falen en tekort schieten? Nooit ++, heel vaak – –                                       – –

Ik moet toegeven dat ik de test expres aan de sombere kant heb ingevuld – om flink te kunnen groeien. Bij het invullen had ik de keus tussen dubbel plus, plus, een rondje, een min, en dubbel min. Het ziet er niet zo overzichtelijk uit – nee. Als iemand een manier heeft om er een strak,  goed invulbaar geheel van te maken: ik houd me aanbevolen!

Dat was de opdracht voor vandaag. De volgende opdracht: het werk van kunstenaar Arjan Boone presenteren.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik blog over levenskunst en creativiteit.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

2 reacties op Faalangsttest

  1. Pingback: Laatste falangsttest | Katrien Ruitenburg

  2. Pingback: Faalangstest over april | Katrien Ruitenburg

Reacties zijn gesloten.