Cate Blanchett

 Ik heb iets te laten zien dat ik gemaakt heb. Een bewerkte foto uit de Spits van 1 maart 2011, van actrice Cate Blanchett op het Oscargala. Op karton geplakt, en in het gras gezet.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Cate Blanchett

  1. Thea Kwant zegt:

    En wat vond jouw familie van zo’n mooie dame in de tuin?
    Je hebt wel een ‘muts’ van haar gemaakt en het klosje garen op de borst met naald versterkt dat effect.

Geef een reactie

