Mijn vader en ik

Vandaag wat geschreven en gemaakt over mijn vader. Als eerbetoon aan deze persoonlijkheid een werkstuk dat maar liefs 60 x 80 cm meet. Het gaat ook over mij. Ik heb een boom getekend met acht appeltjes – mijn vier broers, mijn drie zussen, en ik. Een paar karakteristieke foto’s uitgeprint van mijn vader, nog van voor toen ik er was. In werkkleding, met pet op. Met het grote werkpaard, en de drie broertjes erop. Wat plaatjes die de sfeer van mijn jeugd weergeven. Een hand die de klok opwindt, zoals mijn vader dat iedere zaterdagavond deed met de onverwrikbare discipline die hem eigen was. Ik heb ook een rijtje dingen opgeschreven die ik nooit wil vergeten, en dingen die ik met mijn vader deel, zoals vroeg kunnen opstaan, voor alles een vaste plek hebben en er bijzonder veel waarde aan hechten dat alles op jouw manier gebeurt😉. Ik ben blij dat ik hem zo lang heb mogen hebben.

Opdracht voor de volgende keer: weergeven wat ik tot dusver van mijn boek-van-de-maand geleerd heb. En een mededeling; de maand februari verleng ik tot en met volgende week zaterdag (5 maart), omdat ik nog lang niet klaar ben met het thema ‘persoonlijkheid’.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

