Kunstenaarsafspraakje en collage

Tijdens mijn kunstenaarsafspraakje deze week een heerlijke tijd doorgebracht met wat kalenderplaten, de papiersnijder, lijm en een schilderdoek, en zo de opdracht voor mijn volgende blog uitgevoerd. Een ongebruikelijk formaat voor mij: 60 x 50 cm. Meestal is het bij mij klein, of nog kleiner. Terwijl mijn handen en ogen bezig waren, kwamen er allerlei (kalender-!) wijsheden in me op. Voor alles is een plek. Het ritme ontstaat vanzelf. Licht en donker vormen een welkome afwisseling. Er is altijd ruimte om verder te kijken. Je kunt het onbekende tegemoet gaan. Soms ben je alleen, soms samen. Weerspiegel het licht. Er zijn verbanden waar je nu nog geen weet van hebt. Niets is waardeloos. Schoonheid is overal.

Volgende opdracht: Nagaan hoe ik mijn persoonlijkheid in deze collage uitgedrukt heb.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

