Lekker bezig

Vandaag het schilderdoek verder onder handen genomen. Eerder had ik de ondergrond al eens geschilderd, en gekeken wat ik er in zag. Bos, zee en strand! Daar heb ik plaatjes bij gezocht en die erop geplakt. Met stempels de woorden bos, zee en strand toegevoegd. Ik heb wat echte schelpjes op het strand geplakt. Het bleef een beetje kaal, en daarom heb ik op een slinger vloeipapier een zin gestempeld. Een rondje lopen en een luchtje scheppen – nu”  Zo is het goed.

De opdracht voor de volgend keer: geef weer hoe je het aan gaat pakken om je beeldend bezig zijn meer aan te laten sluiten bij het thema van de maand.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

