Meer gezichten

De eerste opdracht uit het nieuwe boek-van-de-maand (Gerdy Geersing, Het grote Inspiratie Doeboek) uitgevoerd: een portret van mezelf voorin het boek geplakt. Daarvoor een keus gemaakt uit mijn vele gezichten, waarbij ik ook een stukje Pippi Langkous verwerkt heb!

Ik had mezelf opgedragen mijn doelen te herformuleren. Dat bleek nog niet zo eenvoudig. Een aantal doelen is lastig concreet en meetbaar te maken. Daar heb ik meer tijd voor nodig. Die opdracht blijft dus staan.

Dan de nieuwe weekopdracht Ik ben niet helemaal tevreden over de inhoud van de opdrachten tot nu toe. Het is goed om dingen uit te zoeken en erover te schrijven, maar ik wil vooral ook beeldend bezig zijn met het maandthema. Volgende week ga ik daar een plan van aanpak voor maken.

En in mijn volgende blog wil ik de februari-voorkant van mijn agenda laten zien.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

