Voor de spiegel

Het kunstenaarsafspraakje  van deze week hield in dat ik mezelf mee uit nam naar de kringloopwinkel om daar buitenissige kledingstukken te proberen. Ik heb met plezier naar mijn steeds veranderende speigelbeeld gekeken. Een dophoedje. Een jas met ernstig-grote schoudervullingen. Zoiets als deze! Ik heb zelfs voor €3,- twee kledingstukken aangeschaft. Nog nooit gedaan bij een kringloopwinkel, maar toen ik de broek en de bloes gepast had, wilde ik ze hebben!

Nog iets dat me opviel bij het herlezen van wat ik in januari op mijn blog schreef, was de toon. Ik ben zo enthousiast! Bijzonder, vind ik dat zelf. Ik ben ergens doorheen gebroken. Door mijn angst om te falen en om op te vallen.

Nieuwe opdracht: de opdracht van Berthold Gunster uitvoeren die hij me toestuurde toen ik gemeld had zijn boek uit te hebben.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

2 reacties op Voor de spiegel

  1. Thea Kwant zegt:

    Enig idee! Daar zou ik ook van genieten. Zullen we het nog eens samen doen?

  2. Richard zegt:

    Oeioei, ik geef eerlijk toe: dit is de eerste keer dat ik je (nieuwe) weblog bezoek… Dat is toch wel een beetje magertjes, na een kleine 40 dagen (wat dan wel weer mooi bijbels is enzo…🙂 ). Wat leuk om hier een beetje rond te kijken! En wat heerlijk om te lezen dat je ‘ergens doorheen bent gebroken’! Ik hoop dat je ook echt geniet van elke post die je doet en elke creatie die je maakt, dat het niet toch een moeten wordt, een project dat moet omdat het ooit voorgenomen is. Ik ben trots op jou!
    Richard

Geef een reactie

