Februari: persoonlijkheid

Wie ben ik zelf in 2011?

Een nieuwe maand, een nieuw thema. Ik heb het boek-van-de-maand (Gerdy Geersing: Het grote Inspiratie Doeboek) nog niet in huis. Op internet heb ik de eerste pagina’s bekeken. Ik kon vanwege de kleine weergave niet alles lezen, maar ik kwam iets tegen dat me bevestigde in mijn keuze. Hoe je je laat inspireren, las ik, zegt veel over je persoonlijkheid!

Iemand die mijn blog volgt, maakte me erop attent dat het mogelijk is om een Feed te ontvangen als er nieuw materiaal op mijn blog geplaatst is. Dat gaat als volgt. In de rechterkolom staan een aantal rubrieken. Als derde zie je daar ‘Meta’ staan. Als je klikt op ‘Berichten RSS’ kun je jezelf van een Feed voorzien.

  • Meta
  • Ik ben nog iemand dank verschuldigd: Robert Haringsma van het IvPP: Instituut voor Positieve Psychologie. ( http://www.ivpp.nl )Van zijn site heb ik het plaatje van de ladder tegen de blauwe lucht op 28 januari. Hij wees me op zijn eigen – gratis! – bron van afbeeldingen : http://www.sxc.hu . Bedankt voor je aardige reactie!

    Morgen volgt verslag van het kunstenaarsafspraakje van deze week.

    Over katrienruitenburg

    Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
    Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

    Geef een reactie

