Januari – de maand van het beginnen

Mij viel op bij het lezen van wat ik in januari op mijn blog geschreven heb, dat het heel goed werkt dat ik mezelf een opdracht geef voor de komende keer. Het maakt niet alleen dat ik de volgende dag weet waar ik moet beginnen, maar ook dat ik al begonnen  ben. Een opdracht die ik mezelf geef, maakt me doelgericht.

Bij het lezen viel me een spelfout op. Die verbeterde ik. De volgende fout heb ik laten zitten… En ik vind dat ik leuk schrijf!

Ik heb woorden met een B en met een K verzameld die bij mij passen, en daar dit mee gemaakt.

Mijn opdracht voor morgen: uitleggen hoe je als lezer van mijn blog met een Feed  gewaarschuwd kunt worden dat er weer iets nieuws te halen valt.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

