Februari: persoonlijkheid

De opdracht van de week was om een boek-van-de-maand te kiezen dat past bij het thema van de maand februari: persoonlijkheid. Ik kwam wat titels tegen die in aanmerking zouden kunnen komen. Het boek van Rory Noland (waar ik eerder over geschreven heb), en een Nederlands en een Engels boek, allebei over talent. Ik merk dat een nieuw boek me meer aanspreekt dan verder gaan met iets waar ik al mee bezig ben. Rory Noland valt dus af. Dan maar eens kijken welke van de twee boeken ik kan lenen, of eventueel kopen. Het Nederlandse boek is te leen bij de bibliotheek. Ik heb aangevraagd: Gerdy Geersing, Het grote Inspiratie Doeboek, Doe meer met je talenten. Ik hoop dat ik snel bericht krijg dat ik het boek kan komen ophalen!

Opdracht voor de volgende keer: alles wat ik in januari geschreven heb, doorlezen, en kijken wat me opvalt.

Nieuwe weekopdracht: mijn agenda van een nieuwe omslag voorzien zodat hij februari-proof is.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

