Welke doelen stel ik mezelf in 2011?

De opdracht was om mijn doelen voor dit jaar van verkenning op te schrijven. Dat wordt wel tijd, nu de maand van het beginnen  bijna afgelopen is. Ik heb nog niet verteld dat ik iemand bereid heb gevonden om me kritisch te volgen. Daar ben ik zo blij mee! Aan haar ga ik mijn doelen voorleggen. Dit zijn ze, in voorlopige vorm:

  • Mezelf met al mijn talent aan God toewijden.
  • 31 christelijke kunstenaars leren kenen en iets van hun werk presenteren.
  • Dagelijks en wekelijks opdrachten uitvoeren – oefenen in DOEN.
  • Mezelf heenzetten over faalangst en hang naar volmaaktheid.
  • Al doende ontdekken hoe mijn kunstzinnige kant zich uit, en hoe ik dat kan gebruiken. 

 

De opdracht voor mijn volgende blog is verslag doen van de weekopdracht: kies een boek-van-de-maand voor februari. Het thema is dan persoonlijkheid.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

