ont-woorden

Vandaag iets gedaan met de verzameling ont-woorden die ik de laatste dagen aangelegd had. Het viel me op dat er zoveel mooie woorden zijn die met ont beginnen. Ik heb er twaalf op plakbriefjes geschreven, en ze in rijen onder elkaar geplakt. Bijzonder vond ik dat jij (onderwerp van de zin)woorden kunt ontvangen, ontrafelen, onthouden, ontmoeten, ontwerpen, ontdekken, ontwaren en ontzien (extra: ontwaren is ‘zien’, en ontzien is weer iets heel anders!), terwijl woorden (onderwerp van de zin) zelf kunnen ontwaken, ontbotten, onthaasten en ontwapenen!

De opdracht  iets te schrijven over inspiratie blijft staan.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

