Verfvijfluik + community

Dit is mijn verfvijfluik. 1: blauwe stippen gemaakt door de hoek van een spons in verf te dopen en daarmee te stempelen. 2: over een taartrand van papier heengeverfd, en er daarna mee gestempeld. 3: gele verf met korte dikke kwast aangebracht, en toen geprobeerd erin te schrijven. 4: met een blad in natte, verdunde verf gestempeld – nauwelijks te zien. 5: met het patroontje waarmee de lagen van een servet aan elkaar vastzitten gestempeld (onderaan), en toen in natte verf repen van één laagje servet geplakt. Leuk om te doen, en leerzaam!

Het is gelukt! Ik heb me (weekopdracht)  aangesloten bij ‘Creatief Contact’ en meteen tekst en foto’s op mijn persoonlijke pagina geplaatst. Neem een kijkje: http://jennydebode.ning.com/profile/KatrienRuitenburg . Geweldig om te zien wat er door anderen gemaakt wordt. Inspirerend. Aan dat deel van mijn behoefte (inspiratie) zal de community dus zeker gaan voldoen. Nu nog afwachten of er ook voldaan zal worden aan het andere deel daarvan. Ik hoop namelijk ook op positief commentaar en nuttige feed-back.

De opdracht voor morgen is de reactie van mijn vroegere tekenleraar, Arie van der Spek, te bewerken en op mijn blog te plaatsen. Hij maakt prachtig werk!

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

