Blogperikelen

Het schrijven van een stukje voor op mijn blog kost me weinig moeite, en ik heb stof te over. Maar veel van de mogelijkheden die mijn blog biedt, zijn nog in nevelen gehuld. Zo moet het toch mogelijk zijn om de afbeelding van de varens (die overigens prachtig is, en nee, niet zelf gemaakt) door een andere te vervangen. Ik heb een poging gedaan. Deze foto moest het worden:                                                             

Nu staat deze foto als achtergrond op mijn blogpagina, zodat je er links en rechts op je computerscherm iets van kunt zien. Dat was dus niet de bedoeling. De foto toont een collage van de verzameling schrijvende vrouwen die ik aangelegd heb.

Een geweldige dag gisteren: maar liefst drie mensen reageerden op mijn blog! Er zal maar een limerick aan je gewijd worden🙂 .

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

