Een nieuw begin

Mijn blikjesproject is een succes geworden. Ik heb met honderd blikjes iets gedaan, en mezelf aangewend om iedere dag iets te posten. Voor het nieuwe jaar stel ik mezelf een nieuwe uitdaging: In 2011 verken ik mezelf. Ik wil iedere maand een thema aan de orde stellen dat te maken heeft met creativiteit en kunst, en dat tegen de achtergrond van het christelijk geloof. Het thema van de eerste maand is ‘beginnen’. Ik ga mezelf en anderen daar vragen over stellen. En iedere week voer ik een opdracht uit. De eerste is: geef je nieuwe agenda een omslag dat past bij het thema. 

Nu is hij een beetje saai:

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

2 reacties op Een nieuw begin

  1. Thea Kwant zegt:

    Wat een verrassing: Katrien in blik! Een prachtig project. En er viel iets op z’n plaats. Laatst zagen wij Katrien fietsen. Zij keurde ons geen blik waardig, haar blik was op de weg of liever naast de weg. Daar wierp zij een blik en raapte iets op, geen zwerfvuil (Micha) zoals ik eerst dacht, maar natuurlijk een kunstschat: een blik. Is dat recycling? Een blik werpen en een blik oprapen?
    Zonder te verblikken heb ik een limerick voor je gemaakt:
    Een bijzonder creatieve vrouw uit Nunspeet
    Vergaart mooie gekleurde blikken bij de vleet.
    Van elk nieuw blik
    Krijgt zij een kick.
    Zij is een echte blikvanger, zoals dat heet.

  2. jolente zegt:

    Ik ben echt benieuwd naar alle creatieve vondsten in het jaar 2011!! Succes ermee mam!

Geef een reactie

