Blik 18

Ik wist het niet echt, dat er klimopbloemen bestaan. Vandaag heb ik bloemen van de bonte klimop geplukt en ze in een blikje geprikt. Nou ja – ik heb natuurlijk eerst gaatjes in het blikje gemaakt. Om te bewijzen dat de bloemen echt van klimop afkomstig zijn, heb ik een paar takjes met blad en bloem bij het blikje gelegd. Van het volgende blikje ga ik sterren maken.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

