Blik 19 Zand erover

Ik heb het blikje van vandaag ingesmeerd met behangplaksel en het toen door zand gerold. Makkie. Het lastigste was nog om aan zand te komen: alles was vandaag hard bevroren. Ook hard bevroren was het wateroppervlakte waaronder blik 79 twee maanden gelegen heeft. Het touwtje zat vast in een centimeters dikke laag ijs. Het blikje was, behalve een beetje groen en glibberig, en erg koud natuurlijk, nog net zo als toen. Kun je nagaan hoe lang het duurt voor al die blikjes niet ik niet opraap, verdwenen zijn!

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

