Blik 30 Mislukt

Twee keer mis. Geen sneeuw om mijn blikje in te laten sneeuwen. En ik maakte glazuur van poedersuiker om daar een blikje mee in te smeren en er pepernoten op te plakken. Maar het glazuur was te dun. Ik zette het papje in een pannetje op het vuur om het in de dikken, en toen kristalliseerde de suiker. Het spul werd heel vlug hard, en het brokkelde van het blikje af als ik er een pepernoot in drukte – het blik geeft mee.

Het is trouwens niet eenvoudig om lege blikjes te vinden nu het zo koud is. Gelukkig had ik vandaag een goede route! En ik hoop dat morgen mijn blikje wel ingesneeuwd is…

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

