Blik 35 Mixed up…

Dat viel tegen! Ik heb takken van de appelboom geknipt, en met de snoeischaar wilde ik daar plakjes van knippen. Mijn snoeischaar is waarschijnlijk te bot: ik kreeg er geen hele plakjes af. Ik heb het na een poos opgegeven, en de stukjes die nog het rondst waren, op een blikje Mixxed Up  geplakt…

Wel goed nieuws: de zonnebloempit-in-blik  is ontkiemd! En het plantje steekt inmiddels al een centimeter boven het blikje uit. De pit(ten) gepoot op 18 november.

De volgende twee blikken hangen als lampion in de boom, morgen al. Dat is wat ik wil…

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

