Blik 45; toegift bij blik 49

Deze foto kreeg ik toegestuurd.

Mijn zoon en bijna schoondochter kwamen een blikvanger tegen, en maakten deze actiefoto. Heb ik toch nog een echte blikvanger in mijn serie. Gaaf!

Een vuurtoren – eh, ja natuurlijk, een vuurtoren. Het begint veelbelovend: het blikje waarmee ik aan de slag ga, heeft een decoratie van vlammen, en de tekst ‘burn’.  De (hersluitbare!) bovenkant eraf gesloopt, het blikje doorgesneden, en gedeeltelijk van de bodem losgemaakt. Dan vouw ik het blikje in zes segmenten, en maak ik de bovenkant iets nauwer dan de onderkant. Een glazen flesje doet aan het lichthuis denken, en een stuk paprika met een kraal doen uiteindelijk dienst als bekroning. Ik wil graag een omloop maken, maar ik heb geen idee hoe. Het blikje niet rood en wit gemaakt. Dat zou ik wel gedaan hebben als het niet zo’n vurig blikje geweest was. Toch zie ik er wel een vuurtoren in.

Van het volgende blikje maak ik een trekpoppetje.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

