Blik 57

Ik had misschien beter ‘portemonnee’  kunnen zeggen… Ik kon juist vandaag alleen maar kleine blikjes vinden. Laten we er dan maar avondtasje van maken! Het is een geweldige ervaring te merken hoe vindingrijk beperking je maakt. Ik heb het lipje waarmee je het blikje open maakt, gebruikt voor de sluiting. Het lipje vastgemaakt met nietjes (dat gaat: nieten door blik!), en aan de andere kant een splitpen door de rand van het blik gestoken, zodat de twee helften gesloten kunnen worden. Ook met splitpennen de schouderband bevestigd. En op de foto is het niet zichtbaar, maar mijn avondtasje bevat een zakdoek, een potlood, een papiertje, een pinpas en een mobiele telefoon. Is het dan een tas of niet?

Het volgende blikje ga ik beschilderen met schoolbordverf.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Blik 57

  1. jolente zegt:

    Die gaan we nog wel eens op de catwalk tegenkomen😉 !!

Geef een reactie

