Blik 64

Wat een heerlijke bezigheid: tijdschriften doorbladeren op zoek naar plaatjes die je aanspreken. Ik vond een klok + kalender, een blad in hartvorm, brandende kaarsjes, een verkeersbord verboden toegang, een mooi pandje met zandloper-luik, een tekening van een nieuwgierig meisje met vlechtjes, een bladzijde uit een prentenboek van Charlotte Dematons: lappendeken-landschap, een kleurig stilleven met poezieplaatjes, veertjes en een rieten doosje; een primitief schilderij van een boerenerf, een tekening uit het prentenboek De vuurtoren, met een waslijn, een kindje en narcissen; een vrouw met rugzak, het drenkelingenhuisje op Terschelling, de vuurtoren achter de dijk bij Enkhuizen, en een Pipowagen. Mijn wereld!

Volgende taak: ik ga een blikje volstoppen met witte bonen, en tellen hoeveel erin passen. Mijn schatting nu: 838 stuks!

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Blik 64

  1. Morag NicThreunfhir zegt:

    I looked at some of your tin can pics, following the link from Keri Smith’s blog. I love them – is there anywhere I can see them all together? Wish I could read Dutch – can puzzle out a little via German.

Geef een reactie

