Blik 65

Borduren op blik is leuk! Ik heb een Red Bull – blikje opengeknipt, de cilinder plat op een paar latjes gespijkerd, er gaatjes in geprikt, en toen met naald en draad aan de slag. Het resultaat:

Morgen ga ik plaatjes op een blikje plakken.

Noot bij blikje 94: het plantenblakje kreeg een ekster op bezoek, die een eikel probeerde te vertoppen in het kleine beetje grond, en daarbij de Oostindische kers overboord kieperde!

En een weetje: iemand vertelde mij van het gebruik van het woord blikje!  als stopwoord, om verrassing uit te drukken. Misschien een verbastering van bliksems, dat als te grof beschouwd werd?

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

