Blik 66

Ik heb het fototoestel niet eens meegenomen toen ik boodschappen ging doen. Ik ging er helemaal van uit dat het onmogelijk zou zijn om één blikje (los) te kopen. Ik had al bedacht dat ik er één uit een automaat zou kunnen halen, ook al zou me dat meer kosten dan een set van zes in de supermarkt. Maar van bijna alles waren losse blikjes te koop. Wat een soorten! Veel blikje die ik inmiddels opgeraapt heb, stonden daar nog te pronken op het schap, ook het leuke Sisi-kinderblikje. Ik heb gekozen voor een blikje Cassis: een mooi gekleurd blik dat ik nog niet in mijn verzameling heb, en ik houd van cassis. Prijs: €0,62. Ik bewaar het blikje voor als ik een keer een treinreis ga maken. Dan drink ik het persoonlijk leeg!

Volgende blik-klus: er op borduren.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

