Blik 70

Bellen blazen. Ik stelde me het eenvoudig voor: ik haal het lipje van het blik, doe water en afwasmiddel in het blikje, doop het lipje in de vloeistof, en blaas de mooiste bellen.

Het lipje erafhalen was best lastig. Ik knipte/scheurde een stukje van de bovenkant van het blik mee, maar dat maakte de opening groter, en ik had meteen iets meer om vast te houden. Tot zover prima. Zeepsop gemaakt. Ik doopte het lipje in het zeepsop en – liet het erin vallen. opgevist. Knijper eraan om het lipje te verlengen. Een enkele bel heb ik geblazen. Het bewijs is niet overtuigend, maar meer heb ik niet te bieden.

Volgende blikken: achter een fiets binden en er minstens één blokje om mee fietsen!

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

