Blik 90 + 89

Het was net zo lastig als vroeger, ik wist het weer: de touwtjes van de bliklopers op gelijke lengte krijgen. Maar het lastigste kwam toen alles goed vastgeknoopt zat. Steun zoekend zette ik een voet op het kleine blikje, en toen gebeurde ongeveer hetzelfde als met blik 92:

Ik zakte door het blikje heen! Ik weeg met mijn zeventig kilo iets meer dan toen, en een literblik is natuurlijk een stuk steviger dan zo’n lichtgewicht frisdrankblikje. Het tweede blikje heb ik dat lot bespaard.

Volgende blik: bierblikje schudden en dan openmaken. (Ik heb een onaangebroken blikje gevonden.)

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

