Blik 91

Dat was lastig. Takjes knippen, en om het blikje binden. Eh… binden. Uiteindelijk heb ik raffia om het blikje gewonen, en daar de takjes om en om door heen gevlochten. Het resultaat :

 

Het volgende programmapunt: bliklopers maken, zoals we vroeger deden met blikken van fruitcocktail of bruine bonen. Pablo Picasso moet gezegd hebben: Ik doe altijd dat wat ik niet kan, zodat ik kan leren hoe ik het moet doen. Ik verkeer in goed gezelschap!

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

