Blik 94

Een echt Coca Cola-blikje gevonden. Ik wist niet dat dat merk al zo lang bestond; sinds 1893! Het was nog best lastig om het door te knippen, omdat ik ook door de rand van de boven- en onderkant moest. Het op elkaar plakken was weer gemakkelijker dan ik had gedacht. Ik heb er een mini-Oostindische kers in gepoot. Kijk!

Volgende uitdaging: verticale insnijdingen maken, zodat je een soort lampion of lantaarntje krijgt.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

