Blik 95

Waarom geniet ik hier nou zo van? Omdat er niets hoeft, en er toch van alles gebeurt, denk ik. Ik ontdek eigenschappen van blik en ander materiaal, ik daag mezelf – op bescheiden schaal, dat is waar – uit, en iedere dag krijgt een eigen kleur. Het resultaat van vandaag : een plaatje! Ik heb schors – noem je dat wel zo bij een berk? – van de stam gscheurd. De boven en onderkant van wat je lostrekt, is heel recht, en het is maar een dunne laag. Dat heb ik om mijn met lijn ingesmeerde blik gewonden, en vastgeplakt. Wat water in het blikje gedaan, en er berkentwijgen ingezet. En dan krijg je :

Vermomming geslaagd. Volgende klus: blikje overlangs in twee delen knippen (of iets dergelijks), met de buitenkanten op elkaar bevestigen, en er een plantje in poten.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

