Accordeon

Dit instrument heb ik van mijn ouders gekregen, omdat ik zó graag een accordeon wilde. Tweedehands kostte hij vijfenzeventig gulden, als ik me goed herinner. Ik heb er veel op gespeeld, maar echt goed ben ik nooit gworden. Mijn dochter heeft jarenlang accordeonles gehad, en is nu aan een groter en beter instrument toe. Ik heb met moeite afscheid genomen.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

