Eenvoud

Het betoverende van een vakantiehuisje is de eenvoud. Je vindt er wat je nodig hebt, en dat is het. Geen ballast in de vorm van onafgemaakte projecten, en geen boeken die nog gelezen moeten worden. En wat een ruimte biedt dat om te leven. Je kunt je aandacht richten, en dat helpt om in het nu te blijven. Zonder af te dwalen naar gisteren (“Eigenlijk had ik…”) of morgen (“Als ik maar eerst eens…). Leven in een-voud.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Eenvoud

  1. Pingback: Vakantiehuis: bespiegelend | Katrien Ruitenburg

Geef een reactie

