Wat niet werkt

Een winkel met materiaal voor scrapbooking. Ik keek mijn ogen uit. Prachtig papier, heel veel stempels en versiersels. En duur was het er niet. Tot mijn verbazing werd ik niet ‘hebberig’. Ik ben natuurlijk zuinig. Maar mijn vingers begonnen gewoon niet te kriebelen om iets te gaan doen met die mooie spulletjes. Dat gebeurt wel bij materiaal dat voor iets anders bedoeld is, of over. Ik zie een mannetje in een melkpak, en een kleedje in de stroken paier die ik afsnijd.

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Wat niet werkt

  1. jolente zegt:

    Leuk mam!
    Ik kan je hier helemaal in herkennen!
    liefs, jolente

Geef een reactie

