Gratis, en niet voor niets

Wat een kansen om creatief te zijn biedt het als je besloten hebt geen geld uit te geven. We gingen op bezoek bij goede vrienden van ons, en er stonden pruimen, uit de Zijderveldse boomgaard, in de koelkast. Ik maakte pruimentaart, en die werd in dank aanvaard. Ik was uitgenodigd op een verjaardag, en ik nam de ballonnen die hier nog waren van een feestje, knoopte ze aan een pakketje zelfgemaakte enveloppen (prachtig geworden, van een Vincent van Gogh-kalender).

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Een reactie op Gratis, en niet voor niets

  1. Lidewij Ruitenburg zegt:

    Leukerd!!

Geef een reactie

