Mijn Monumentendag

Prachtig, zoveel als er wordt opgezet om mensen mee te laten genieten van al het moois dat er in ons land te vinden is. Dit weekend Kunstroute in omgeving Nunspeet, en volgende week Open Monumentendag. Maar wat een verrassing was het voor mij toen ik tijdens een wandeling ontdekte dat het landhuis Zwaluwenburg (tussen Elburg en ’t Harde) een kunsttentoonstelling herbergt. Voor €1,50 mocht ik het huis in, en kon ik rondlopen in de vertrekken, en uitkijken door de ramen alsof ik er hoorde. Veel schilderijen en kunstvoorwerpen in de Ronde Gang, en de Oude Keuken! De zomertentoonstelling is nog tot 10 september te bezichtigen (http://zwaluwenburg.hyves.nl) .

Over katrienruitenburg

Ik ben Katrien Ruitenburg, en ik ben een blog begonnen om mijn creativiteit te verkennen.
Dit bericht werd geplaatst in blogbijdrage. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

